LIVRARE
Pentru efectuarea comenzilor recomandam folosirea online a site-ului, deoarece
cantitatea din spatele site-ului este cea reala si daca ati putut comanda un produs
atunci stiti ca este sigur in stoc si va pleca spre dumneavoastra. Pentru cei care
nu au aceasta posibilitate putem prelua comenzile si telefonic, la numarul de
telefon specificat la "Contact", dar nu raspundem pentru inadvertentele aparute
intre ce doreati sa comandati si ce ati primit in fapt. De aceea insistam sa
folositi procedura online sau telefonic sa fiti cat mai clari in exprimarea
comenzilor, adica sa specificati exact atributele produsului dorit cat si cantitatea
dorita.
NU se va onora nici o comanda pentru persoane fizice sau serviceuri in
Craiova datorita parteneriatului nostru cu unul dintre serviceurile din Craiova si
datorita faptului ca nu avem magazin de desfacere.
Livrarea coletelor se face la adresa specificata de dumneavoastra la
inregistrarea contului sau la o alta adresa specificat la comentarii. Pentru aceasta
se poate folosi oricare dintre firmele de curierat existente in prezent.
In procesul de finalizare al comenzii, va sunt propuse aceste variante de
livrare/plata, dar puteti propune orice alta varianta pe care ne-o puteti comunica
in rubrica de comentarii. Toate cheltuielile aferente fiind suportate de Dvs.
Toate produsele listate pe site sunt pe stoc, iar livrarea se va face in aceeasi
zi, de luni pana vineri, daca se primeste comanda pana la ora 17,00.
Daca in 2 zile lucratoare (luni - vineri) nu ati primit coletul va rugam sa ne
contactati sau sa contactati courierul pe care l-ati optat pentru trimiterea
comenzii, altfel veti achita taxele aferente intoarcerii coletului.
RETURNARE
In cazul in care primiti un produs care se dovedeste a fi defect, in perioada de
garantie, acesta va fi returnat (pe cheltuiala dumneavoastra cu oricare din curieri,
recomandam prioripost sau posta normala) la adresa afisata pe site la "Contact".
Va asiguram ca intentia noastra nu este de a va trimite voit un produs defect.
Dupa constatarea defectului de catre personalul nostru si numai daca sunt
indeplinite conditiile de garantie (produsul nu trebuie sa aiba urme de lovituri sau
socuri de orice natura, imersie in lichide,eticheta de garantie rupta sau lipsa etc)
produsul va fi inlocuit si trimis catre client pe cheltuiala noastra sau se va
compensa valoarea acestuia sau se va returna suma platita pentru produs, mai putin
cheltuielile de transport.
Va rugam folositi pentru returnarea produselor in garantie serviciul de curierat
care vi se pare mai ieftine si puteti achita aceasta cheltuiala. Orice colet trimis
cu plata expeditiei la destinatie va fi refuzat de catre noi la primire.
Va multumim!
Pentru o clarificare mai rapida a unui retur va rugam sa downloadati
formularul de retur si il trimiteti pe adresa de mail
sau il printati si puneti hartia in coletul care urmeaza a fi returnat. Daca
folositi formularul, coletul dv. returnat se va clarifica in momentul primirii.
Pentru a evita aceste inconveniente, noi facem eforturi pentru a testa
(in limita posibilului) produsele inainte de trimitere. Produsele testate de noi au
inscriptionat un "OK" pe ambalaj. Daca aveti probleme cu un astfel de produs
(inscriptionat cu "OK") va rugam sa testati si restul montajului dumneavoastra unde
vreti sa-l folositi deoarece acest produs a fost sigur probat si a functionat aici.
Produsele comercializate pe site sunt personalizate printr-o eticheta
autodistructibila pentru garantie. Va rugam sa nu distrugeti aceasta eticheta pentru
a putea beneficia de garantie. Garantia pentru orice produs este de 30 zile de la
data cumpararii.
|