Q : Am facut o comanda la dv pe site, cand o primesc ?
A : Comenzile facute pana in ora 17:00 in timpul saptamanii (luni - vineri) sunt
procesate si trimise in aceeasi zi. Comenzile facute dupa ora 17:00 sunt procesate si
trimise ziua urmatoare. Comenzile facute in weekend sunt trimise lunea, deoarece
curierii nu preiau pachete decat in timpul saptamanii (luni - vineri).
Q : Cum aflu daca aveti in stoc un produs sau nu ?
A : Toate produsele care sunt pe site la avem si in stocul real. Site-ul foloseste o
baza de date interactiva care este in directa legatura cu stocul si afiseaza informatii grafice
despre stoc. "disponibil" inseamna ca sunt pe stoc, "nu e pe stoc" inseamna ca acest produs
nu e in stoc si nu poate fi comandat.
Q : Am facut comanda, la metoda de plata am bifat curierul preferat, a trecut timpul
in care trebuia sa ajunga si inca nu a ajuns. Cum procedez ?
A : In cazul in care coletul a intarziat contactati agentul zonal la numarul de
pe internet sau sunati-ne pe noi sa va dam numarul de telefon al curierului optat de dv.
Q : Am primit comanda facuta pe site si am gasit un produs care se dovedeste a fi
defect si in perioada de garantie. Cum procedez mai departe ?
A : Faceti retur (pe cheltuiala dv.) la produsul defect si in momentul in care il
primim o sa il testam si daca se dovedeste a fi defect si in conditiile de garantie va contactam
pentru solutionarea situatiei.
|